تعمیر رکوردر Fuji توسط پرسنل ابزاردقیق

تحریمها نمی توانند مانع چرخش چرخهای صنعت تولیدبرق کشور شوند

رکوردر ۱۸۰ میلیون تومانی توسط کارکنان شرکت مدیریت تولید برق لوشان با هزینه ای کمتر از پنجاه هزار تومان تعمیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق لوشان،پرسنل تعمیرات ابزار دقیق این نیروگاه موفق شدند دو رکوردر آسیب دیده مدل fuji electric ساخت کشور ژاپن که مربوط به نشان دادن و ثبت پارامترهای مختلف واحد در اتاق فرمان بود را در مدت کوتاهی تعمیر و راه اندازی کنند.
با تلاش همکاران نیروگاه لوشان تجهیز مورد نظر با طراحی جدید ، هزینه کمتر وبا امکانات داخل کشور بازسازی شد و با استفاده از تجهیزات مربوطه(ال ای دی های متری و پاور ساپلاب ۱۲ ولت برای تغذیه آن در محل لامپ تصویر قبلی) اقدام به تعمیر رکوردر کرده و نیاز به لامپ تصویر و بورد الکترونیکی مربوطه مرتفع شد.
این ابداع در عین سادگی بسیار کار آمد بود و رکوردر های فوق در حال حاضر در محل خود نصب و مجددا در اختیار همکاران بهره برداری قرار گرفته است.
بنابر اعلام اداره تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه لوشان، با توجه به داشتن دانش فنی عیب یابی و تعمیر رکوردرها در صورت امکان توانایی همکاری با سایر نیروگاهای کشور وجود دارد.
خاطرنشان میشود لامپ تصویر و بورد الکترونیکی مربوط به دو رکوردر در این نیروگاه دچار آسیب شده بود و بنابر اعلام شرکت وارد کننده تجهیز و نمایندگی آن در ایران مشخص شده بود که هر دستگاه قیمتی معادل یکصدو هشتاد میلیون تومان است و قیمت بورد مورد نظر بدون اجرت تعمیر یک میلیون وپانصد هزار تومان برای هر دستگاه برآورد شده بود که به دلیل تحریمها، وارد کردن تجهیز به داخل کشور بسیار مشکل و مدت زمان تحویل قطعه طولانی عنوان شده بود.

  • تعمیر رکوردر Fuji

مطالب مرتبط