پیام تبریک مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد میشود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان از اصول اساسی هر شرکت یا سازمانی میباشد و به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در حیات اجتماعی به شمار می رود، همچنان که بهبود کیفی فعالیتها و افزایش بهرهوری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.
نیروگاه شهید بهشتی لوشان نیز به عنوان یک جامعه کوچک در عرصه صنعت فاخر برق کشور مستثنی از این امر نمیباشد، لذا برقراری ارتباط اثر بخش و آسان مدیریت و کارکنان در کنار ارتباطات سازنده و کارآمد با محیط بیرونی شرکت، یکی از مهمترین عوامل رشد و تعالی شرکت به منظور برون رفت از مشکلات موجود می باشد.
قطعا برون رفت از مشکلاتی که در سالیان متمادی در شرکت ایجاد و نهادینه شده اند همچنین نوسازی و بازسازی واحدهای نیروگاه برای حضور پایدار و بدون محدودیت در نیم قرن دوم حضور در عرصه صنعت برق کشور ، نیازمند همراهی و همدلی تک تک کارکنان به عنوان سرمایههای انسانی شرکت میباشد که این امر با برقراری هرچه بیشتر ارتباطات موثر و سازنده مدیران و کارکنان محقق میگردد.
نکته مهم دیگر انعکاس صادقانه و اثرگذار فعالیتها و کارهای ارزشمند همکاران خوش ذوق، توانمند و فعال شرکت در نیروگاه و صنعت برق کشور می باشد تا ضمن ارج نهادن به تلاش های صورت گرفته و تشویق ایشان، زمینه لازم برای ترغیب سایر کارکنان برای حضور فعال و پویا در فعالیت های جاری شرکت فراهم گردد.
آنچه اهمیت دارد این است که وظیفه روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت شرکت باشد نه شخص مدیرعامل و محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل شرکت می باشد نه برای شخصی که در راس شرکت قرار گرفته است.
امید است تغییرات انجام شده در روابط عمومی شرکت ، زمینه لازم را برای تزریق بیشتر امید، نشاط، شادابی و انگیزه بین کارکنان شرکت ایجاد نماید. البته این امر محقق نمیگردد مگر در سایه همراهی و همدلی هرچه بیشتر تک تک مدیران و کارکنان شرکت با روابط عمومی.
در پایان 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه در سراسر کشور به ویژه همکارانم در روابط عمومی شرکت و صنعت فاخر برق کشور تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون همگان را خواستارم.
آخرین دیدگاهها